perjantai 4. lokakuuta 2013

Huuto.net

Tämä on nyt tämmöinen pikapäivitys, kun olen viime aikoina ollut vähän kiireinen.. sillä olen laittamassa koko korukokoelmaani myyntiin Huuto.netiin (en ole päässyt vielä edes puoliväliin).. Hyvin työlästä, koska mulla ei edes ole kuvia kaikista mun tekemistäni koruista. Joten korut pitää kuvata, kuvat rajata, ja ehkä valottaa ja vähän tarkentaa... ja sitten pitää tehdä vielä jokaseen erikseen ilmoitukset. Olen tainnut syyllistyä vähän ilmoitusten suppeuteen. Mutta jos on yhtään mitään kysyttävää, esim korujen pituudesta tai ihan mistä tahansa muusta asiasta, niin kysykää ja vastaan oikein mielelläni :) Saattaa olla, että myös myöhemmin sitten päivittelen näitä tietoja pikkuhiljaa itse ilmoituksiin. Tästä pääsette kaikkiin mun myytäviin . Sieltä nyt sitten puuttuu suunnilleen kaikki massakoruista, sulkakoruista, kynsilakkakoruista ja varmaankin yli puolet korviksista ja osa helmikoruistakin.. että lisää tulee koko ajan jahka kerkeän niitä lisäilemään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti