keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Kiirettä pitää jälleen..

..olen nimittäin lauantaina menossa messuille myymään korujani jälleen. :) Ei se tosin ole ainoa syy, miksi blogini ei ole kauhean aktiivinen.. yritän nimittäin myös kovasti lukea keväällä/kesällä oleviin pääsykokeisiin! Jospa meikäläisellekin irtoo vihdoin ja viimein koulupaikka jostakin. Mutta takaisin koruaiheeseen.. tässä nyt messuja varten olen näperrellyt joitakin uusia juttuja.



Tämä nyt ei oikeastaan ole messuille, vaan eräs tilaustyö, jonka sain juuri valmiiksi. Kaikki muut korunosat ovat hopeoituja paitsi sydänlaatat, jotka ovat sterlinghopeaa. Alla on muutama avainkaulanauha, jonka olen tehnyt messuja silmällä pitäen...



Tässä avainnauhassa on käytetty lamppuhelmiä, helmiäislasihelmiä, vuorikristallia sekä kristallia. Niin ja hopeoituja korunosia. Nyt ihan viimeisimpiin töihini olen vaihtanut hopeoidun metallilangan laadukkaampaan tahriintumattomaan hopeoituun lankaan - ja jatkossa teen kaikki korut vain sellaisella langalla. Ihan vain siksi, koska se ei tummu niin nopeasti. Pysyy siis nättinä käytössä pidempään. 



Tässä avainnauhassa olen käyttänyt fasettihiottuja ametisteja ja helmiäislasihelmiä. Sekä tietysti myös hopeoituja korunosia ja metallilankaa.



Kvartsia ja aasialaista kristallia... 


Korvikset ruusukvartsista sekä kristallibiconeista. Koukut kirurginterästä. Kaikki ei-hopeiset koukut tulen vaihtamaan pikkuhiljaa tähän koukkuun.


Korvikset ametistista ja helmiäislasihelmistä. 




Punaiset korvikset lasihelmistä..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti