perjantai 13. syyskuuta 2013

Kynsilakkaa ja koruja ?

Päätin jälleen tehdä uuden aluevaltauksen koruilun saralla.

Jo jonkin aikaa olen ihastellut kynsilakkakoruja. Tämän vuoksi palo oli suuri päästä niitä myös itse tekemään. Hieman vaati harjoitusta, ja pari ensimmäistä menivätkin aika mönkään. Sitten kun viimein homma alkoi sujua mallikkaasti, alkoi harmittaa oman kynsilakkakokoelmani säälittävyys. En ole oikeastaan koskaan jaksanut erityisemmin lakata kynsiäni, sillä kynsilakka menee ainakin minulla rumannäköiseksi jo yhdessä vuorokaudessa. Nyt on kuitenkin tullut into ostaa uusia kynsilakkoja, sillä hurahdin aika lailla itse näihin koruihin.


Kuva vääristää väriä jonkin verran. Nämä on muuten todella todella vaikeita kuvattavia. Näyttävät luonnossa paljon lumoavammilta. 


Tähän jäi jonkin verran ilmakuplia, mutta ei mielestäni häiritsevästi.


Tässä on niin ihanat värit. Jotenkin tulee mieleen mystinen avaruus. Sekoitin tässä kahta eri kynsilakkaa.


Tämä on varmaankin mun lemppari, ja luultavasti pidän itselläni. ;)


Tässäkin sekoitin kahta eri kynsilakkaa. Kuva ei tee oikeutta. Tämä istuis kans mun omaan värimaailmaani niin hyvin, että saatan pitää tämänkin itselläni. 

Näitä tulen tekemään hurjasti lisää lähiaikoina... tai sitten kun oon saanut vähän lisää värivaihtoehtoja kynsilakkakokoelmaani. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti